Objednací a dodací podmínky ESSENS

Nákup produktů ESSENS je umožněn pouze registrovaným členům Klubu ESSENS.

OBJEDNÁVKA PŘES E-SHOP

  • produkty ESSENS je možné objednat přes e-shop na webových stránkách www.essens.cz
  • vybrané zboží se vkládá do košíku, jehož stav je možné sledovat v pravém horním rohu
  • před odesláním objednávky je člen Klubu ESSENS srozuměn s koncovou cenou i bodovou hodnotou objednávky
  • pro uplatnění nároku na slevu z objednávky je nutné zadat čtyřmístný číselný PIN kód
  • ceny produktů ESSENS se řídí platným ceníkem, který je k dispozici na webových stránkách www.essens.cz
  • u akčních produktů si společnost ESSENS vyhrazuje právo na změny a prohlašuje, že se nejedná o veřejnou nabídku a je oprávněna v závažném případě objednávku nepřijmout, bodová hodnota akčních produktů je vždy adekvátně snížena
  • e-shopové objednávky nabízí dva způsoby platby – dobírka a bezhotovostní úhrada platební kartou (např. VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro apod.) prostřednictvím platební brány GP webpay
  • u první objednávky bude akceptována pouze úhrada platební kartou 
  • při úhradě objednávky platební kartou se získaný bodový obrat okamžitě načte do systému
  • v případě, že dojde v průběhu zadávání objednávky k vyprodání zboží, bude člen Klubu ESSENS kontaktován operátorkou a osobně se domluví na dalším postupu
  • v rámci objednávek přes e-shop je možno zvolit jako způsob doručení vyzvednutí na pobočce, a to po předešlé úhradě platební kartou
  • po odeslání a potvrzení objednávky již není možné v objednávce dělat žádné změny

OBJEDNÁVKA PŘES TELEFON

  • produkty ESSENS je možné objednat telefonicky na tel. číslech: +420 541 554 555 (pevná linka), + 420 773 750 222, + 420 773 750 444 (mobilní čísla)
  • operátorka objednávku zadá do objednávkového systému na základě požadavků
  • pro uplatnění nároku na slevu z objednávky je nutné nahlásit čtyřmístný číselný PIN kód
  • telefonické objednávky je možné uhradit pouze na dobírku, platba platební kartou není možná
  • provozní doba pro telefonické objednávky je každý pracovní den od 8:00 do 18:00 hodin, v období letních prázdnin do 16:00 hodin
  • před ukončením telefonického hovoru operátorka vždy zopakuje obsah objednávky, který si spolu se členem odsouhlasí a na pozdější reklamace nebude brán zřetel
  • po nahlášení a potvrzení objednávky již není možné v objednávce dělat žádné změny

OBJEDNÁVKA PŘES E-MAIL

  • produkty ESSENS je možné objednat přes e-mail [email protected]
  • objednávka musí obsahovat informace o vybraném zboží, jeho počtu, kontaktní údaje vč. členského čísla ESSENS, které bylo členovi přiděleno při registraci
  • pro uplatnění nároku na slevu z objednávky je nutné uvést čtyřmístný číselný PIN kód
  • e-mailové objednávky je možné uhradit pouze na dobírku, platba platební kartou není možná 
  • v případě, že dojde v průběhu zadávání objednávky k vyprodání zboží, bude člen Klubu ESSENS kontaktován operátorkou a osobně se domluví na dalším postupu
  • objednávky doručené po ukončení otevírací doby budou zpracovány následující pracovní den
  • po odeslání a potvrzení objednávky již není možné v objednávce dělat žádné změny

OBJEDNÁVKA NA POBOČCE

  • osobní odběr je možný na adrese pobočky ESSENS Czech, Zaoralova 3045/1e, 628 00 Brno
  • akceptována je pouze platba v hotovosti
  • pro uplatnění nároku na slevu z objednávky je nutné nahlásit čtyřmístný číselný PIN kód
  • otevírací doba je každý všední den od 8:00 do 18:00 hodin, v období letních prázdnin do 16:00 hodin 

BODOVÁ UZÁVĚRKA

  • body jsou počítány v rámci jednoho kalendářního měsíce – vždy od prvního dne v měsíci, přičemž bodová uzávěrka je každý poslední den v daném měsíci
  • u e-shopových objednávek hrazených platební kartou jsou body připsány okamžitě při úhradě
  • u e-shopových objednávek zaslaných na dobírku, které jsou úspěšně odeslané nejpozději do 23:59 hod. posledního kalendářního dne, je bodová hodnota objednávky připsána okamžitě při jejím odeslání přes náš e-shop
    • datum připsání bodů u objednávek na dobírku se však může měnit:
      • objednávka odeslaná v měsíci X má datum připsání bodů v měsíci X, tedy v tom samém měsíci
      • nejpozději 6. den následujícího měsíce (X+1), v případě víkendů či státních svátků nejbližší pracovní den, najdete v sekci „Moje kancelář – Nedoručené objednávky“ seznam nepřevzatých dobírek. U těchto objednávek reálně hrozí posunutí data zápisu bodů do následujícího měsíce
      • poté máte do 9. dne následujícího měsíce (X+1) možnost pohlídat si doručení vaší zásilky a případné nesrovnalosti řešit se svou pobočkou
      • pokud budeme daný balík evidovat jako nepřevzatý ještě 10. den následujícího měsíce (X+1), datum připsání bodů bude posunuto do tohoto následujícího měsíce a dojde ke kompletnímu přepočtu stromu*
  • telefonické a e-mailové objednávky jsou přijímány a zpracovávány pouze ve všední dny do 18:00 hodin, v době letních prázdnin do 16:00 hodin (objednávky doručené po pracovní době jsou zpracovávány a zohledněny až následující všední den), tzn., že bodová hodnota objednávek přijatých přes telefon / e-mail je připsána až v okamžiku zpracování operátorem
  • v případě storna faktury či její části je bodová hodnota objednávky odečtena v měsíci provedení storna, s rozdělením na následující období u objednávek na dobírku:
    • bodová hodnota objednávek, které budou převzaty a uhrazeny do 9. dne v měsíci, bude zohledněna v měsíci uplynulém
    • bodová hodnota objednávek, které budou převzaty a uhrazeny po 10. v měsíci, bude zohledněna v měsíci aktuálním
  • u objednávek zaplacených kartou je storno faktury nebo její části zohledněno v daném měsíci, kdy byla zaplacena, pokud je stornována do 9. dne následujícího měsíce; od 10. dne již storno spadá do měsíce následujícího 

*Příklad:
Na e-shopu si zadáte objednávku, vyberete platební metodu dobírka a odešlete přes e-shop 29. 5. V tomto okamžiku, tedy po odeslání objednávky, jsou Vám za tuto objednávku připsány body (i když ji ještě nemáte zaplacenou a doručenou). Při uzavření měsíce května je s těmito body počítáno. Balíček Vám fyzicky přijde 3. 6. a Vy jej zaplatíte. Dne 6. 6. poté operátorky zkontrolují, že balíček byl přijat a zaplacen a vše je v pořádku zprocesováno – body zůstanou v měsíci květnu.
Pokud byste si balíček nepřevzali (např. jste na dovolené a kurýr vás nezastihne), 6. 6. operátorky Váš balíček označí jako nedoručený a tuto objednávku vidíte v přehledu Nedoručených objednávek v Mojí kanceláři. Body této objednávky Vám zatím zůstávají. Při poslední kontrole 10. 6. v dopoledních hodinách, pokud balíček stále evidujeme od kurýra jako nedoručený, proběhne finální přepočet bodů a ty jsou přesunuty do června. Provize jsou poté počítány bez bodů za tuto objednávku.

DODACÍ PODMÍNKY

Vaše objednávka doručená do 10:00 hod. pracovního dne, je zpravidla ještě tentýž den vyexpedována a předána dopravci. V odůvodněných případech se však může termín expedice prodloužit, avšak u většiny objednávek to stihneme do 2 - 3 pracovních dní. Obvykle se tak může stát v předvánočním období nebo při zvýšeném nárůstu objednávek spojených s mimořádnou akcí. Zboží je doručováno přepravními společnostmi DPD a Zásilkovna, zásilky jsou doručovány do tří pracovních dní.

CENA PŘEPRAVNÍCH SPOLEČNOSTÍ

Zásilkovna - doručení do výdejního místa:

  • při objednávce v bodové hodnotě 70 bodů a více je přepravné ZDARMA
  • při objednávce v bodové hodnotě 40 až 69 bodů je přepravné 50 Kč
  • při objednávce v bodové hodnotě do 40 bodů je přepravné 100 Kč
  • v případě, že si zákazník zásilku nepřevezme, je povinen zaplatit přepravní náklady

DPD - doručení na adresu:

  • při objednávce v bodové hodnotě 70 bodů a více je přepravné ZDARMA
  • při objednávce v bodové hodnotě 40 až 69 bodů je přepravné 75 Kč
  • při objednávce v bodové hodnotě do 40 bodů je přepravné 125 Kč
  • v případě, že si zákazník zásilku nepřevezme, je povinen zaplatit přepravní náklady, a to i v případě platby na dobírku

POSTUP SPOLEČNOSTI PŘI DORUČOVÁNÍ BALÍKŮ

  • den předem odešle dopravce prostřednictvím SMS oznámení o doručení zásilky
  • v den doručení upřesní dopravce čas doručení zásilky
  • je možné domluvit si u spol. DPD vyzvednutí zásilky na depu nebo jednom z mnoha výdejních míst 
  • v případě neúspěšného doručení zásilky společností DPD zanechá kurýr na uvedené adrese Oznámení o nedoručení
  • po druhém neúspěšném pokusu o doručení spol. DPD je zásilka ponechána na depu po dobu 7 dní, během této doby se zákaznický servis DPD pokusí o kontakt za účelem upřesnění podmínek doručení
  • úložní lhůta zásilek na výdejních místech Zásilkovny je stanovena na 7 kalendářních dní s možností prodloužení o dalších 14 dní
  • celý doručovací cyklus zásilky je možné sledovat na stránkách www.dpd.cz nebo tracking.packeta.com

POSTUP PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY OD DOPRAVCE

  • před převzetím zásilky od kurýra je nutné zkontrolovat obal zásilky, není-li poškozen (zdeformován, roztržen, promáčen, přelepen jinou páskou než originální ESSENS, popř. přelepen přes ESSENS pásku páskou jinou)
  • pokud se jeví zásilka poškozena, je třeba ji nepřebírat a zkontaktovat ESSENS Czech na tel. číslech: +420 541 554 554 (pevná linka), + 420 773 750 333 (mobilní číslo) nebo na e-mail [email protected]
  • jakmile se reklamovaná zásilka vrátí na pobočku ESSENS Czech, bude odeslána nová 
  • dojde-li k převzetí poškozené zásilky od dopravce, záruka se na produkty, které byly poškozené při přepravě, nevztahuje 
  • pokud dopravce nepředá zásilku osobně, zanechá ji např. u dveří/v zahradě apod. a je-li tato zásilka poškozená (roztrhaná, pomačkaná, promáčená), neotvírejte ji a vraťte ji na nejbližší depo příslušného dopravce; pokud takovou zásilku člen otevře, ztrácí nárok na její reklamaci
  • pokud se nepodaří vaši zásilku doručit (nezastižení příjemce, chybná/nekompletní adresa, chybějící jméno příjemce na zvonku apod.), bude zásilka uložena na příslušném parcelshopu nebo depu, kde je nutné si ji do 7 dní vyzvednout, opakované doručení není možné; dopravce by měl příjemce o uložení zásilky na parcel shopu/depu informovat, doporučujeme však sledovat trasování vaší zásilky, které naleznete ve svém profilu v sekci Moje kancelář – Moje objednávky – symbol auta
  • v případě nevyzvednutí zásilky se vrací zásilka zpět k nám a její opětovné odeslání a doručování již není možné; po obdržení zásilky bude vaše objednávka stornována a částka za objednávku mimo přepravní náklady vám bude vrácena zpět, následně můžete vytvořit novou objednávku
PODMÍNKY A POUČENÍ O PRÁCI S COOKIES

Na těchto webových stránkách jsou používány cookies, které zabezpečují efektivní uživatelský zážitek a usnadňují prohlížení těchto stránek.

Více o cookies
Přijmout vše

Nezbytná cookies

Nezbytná cookies zabezpečují základní funkce webové stránky jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránky nemohou správně fungovat bez těchto cookies.


Analytická cookies

Analytická cookies jsou využívány k zaznamenání návštěvnosti webových stránek, aby provozovatel mohl lépe porozumět chování návštěvníků.


Marketingová cookies

Marketingová cookies sledují aktivitu uživatelů na webových stránkách. Účelem je zobrazit relevantní a zajímavou reklamu personalizovanou návštěvníkovi, a tím pádem efektivnější inzerci pro provozovatele a inzerenty třetích stran.


Potvrdit moje volby