Vstupte do světa, kde se parfém stává uměním. Divine Green z kolekce ESSENS Luxury Collection je oslavou rafinovanosti a originality, kterou přináší svět niche parfémů – vůní, jež překračují hranice trendů a vytvářejí nezapomenutelný podpis svého nositele.
Tento svěží unisex parfém vás zavede do nespoutané krásy africké přírody. Jiskřivé tóny bergamotu a citronu otevírají kompozici, která se plynule prolíná s jemnými květinovými, ovocnými a dřevitými akordy. Smyslné pižmo a teplá ambra podtrhují jeho hloubku a vytvářejí dojem elegance a sebevědomí.
Divine Green je vůně pro ty, kdo nehledají obyčejnost – je symbolem individuality, luxusu a výjimečného vkusu.
Hlava: bergamot, citron, pomeranč, karamel
Srdce: cedrové dřevo, vetivér, květinové a ovocné tóny
Základ: dřevité tóny, pižmo, ambra
Typ vůně: orientální, dřevitá
ESSENS parfémy obsahují 20 % vonných esencí a právem se řadí do elity mezi parfémy.
Výrobce: ESSENS EUROPE SE, Zaoralova 3045/1e, 628 00 Brno
Alcohol Denat., Parfum (Fragrance), Aqua (Water), Tetramethyl Acetyloctahydronaphthalenes, BHT, Hexamethylindanopyran, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Citrus Aurantium Peel Oil, Linalyl Acetate, Linalool, Pinene, Citral, Coumarin, Trimethylbenzenepropanol, Terpinolene, Rose Ketones, Citronellol, Geranyl Acetate, Dimethyl Phenethyl Acetate, Terpineol.
Soubory cookies používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu.
Na těchto webových stránkách jsou používány cookies, které zabezpečují efektivní uživatelský zážitek a usnadňují prohlížení těchto stránek.
Více o cookiesNezbytná cookies zabezpečují základní funkce webové stránky jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránky nemohou správně fungovat bez těchto cookies.
Analytická cookies jsou využívány k zaznamenání návštěvnosti webových stránek, aby provozovatel mohl lépe porozumět chování návštěvníků.
Marketingová cookies sledují aktivitu uživatelů na webových stránkách. Účelem je zobrazit relevantní a zajímavou reklamu personalizovanou návštěvníkovi, a tím pádem efektivnější inzerci pro provozovatele a inzerenty třetích stran.