Dámský parfém w163

565,00 Kč

Obsah 50 ml


Dostupnost: Skladem

Kategorie: Pro ženy / Parfémy 50 ml

882

Flower
Woody

flower.png

wood.png

Tělový balzám w163

210,00 Kč

Skladem

flower.png

wood.png

Sprchový gel w163

190,00 Kč

Skladem

flower.png

wood.png

Vzorek parfému w163

10,00 Kč

Skladem

flower.png

wood.png

Dámský parfémovaný set w163

965,00 Kč

Skladem







Dámský parfém w163

Objem: 50 ml

Svůdná, opojná vůně pro elegantní ženu. Veselé a jemné tóny růže se opírají o eleganci a klid cedrových akordů.O intenzivní smyslný dotek se v srdci vonné kompozice postarají hřejivé tóny pižma.

  • Hlava: kosatec, růže
  • Srdce: pižmo, květy pomerančovníku, tuberóza
  • Základ: vetivér, cedr, bob tonka, vanilka

Typ vůně: Květinová, Dřevitá

ESSENS parfémy obsahují 20 % vonných esencí a právem se řadí mezi elitu mezi parfémy.

Výrobce: ESSENS EUROPE SE, Zaoralova 3045/1e, 628 00 Brno





























    Ingredients (INCI): ALCOHOL DENAT, PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), BHT, HEXYL CINNAMAL , ALPHA–ISOMETHYL IONONE, LINALOOL, LIMONENE, EVERNIA PRUNASTRI EXTRACT, COUMARIN, GERANIOL, CITRONELLOL, HYDROXYCITRONELLAL, CITRAL, BENZYL SALICYLATE, CINNAMYL ALCOHOL, FARNESOL, METHYL 2-OCTYNOATE, BENZYL ALCOHOL, BENZYL BENZOATE, EUGENOL, ANISE ALCOHOL, CI 61565 (GREEN 6), CI 26100 (RED 17), CI 47000 (YELLOW 11), CI 60725 (VIOLET 2), CINNAMAL, ISOEUGENOL, AMYL CINNAMAL.














PODMÍNKY A POUČENÍ O PRÁCI S COOKIES

Na těchto webových stránkách jsou používány cookies, které zabezpečují efektivní uživatelský zážitek a usnadňují prohlížení těchto stránek.

Více o cookies
Přijmout vše

Nezbytná cookies

Nezbytná cookies zabezpečují základní funkce webové stránky jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránky nemohou správně fungovat bez těchto cookies.


Analytická cookies

Analytická cookies jsou využívány k zaznamenání návštěvnosti webových stránek, aby provozovatel mohl lépe porozumět chování návštěvníků.


Marketingová cookies

Marketingová cookies sledují aktivitu uživatelů na webových stránkách. Účelem je zobrazit relevantní a zajímavou reklamu personalizovanou návštěvníkovi, a tím pádem efektivnější inzerci pro provozovatele a inzerenty třetích stran.


Potvrdit moje volby