Praktická sada, ve které najdete svůj oblíbený sprchový gel s colostrem v klasickém balení (150 ml) a k tomu ekologický a výhodný refill (500 ml) pro snadné doplnění. Refill jednoduše přelijete do prázdné lahvičky a pokračujete v každodenní péči – bez zbytečného plastu, s ohledem na přírodu i vaši peněženku.
Sprchový gel s colostrem je určený pro každodenní péči o celé tělo a vhodný pro všechny typy pokožky. Obsahuje Colostrum, konopný olej a přírodní látky, které jsou biologicky rozložitelné a netoxické pro životní prostředí. Colostrum pomáhá udržovat přirozenou rovnováhu pokožky, podporuje její regeneraci, zjemňuje ji a zanechává svěží a hebkou. Konopný olej hydratuje, působí protizánětlivě a pomáhá zpomalovat stárnutí pokožky. O bohatou pěnu se stará šetrný laurylglukosid, získaný z kukuřice a kokosového oleje, díky kterému je ideální i pro citlivou pleť.
POUŽITÍ: Obsah přelijte do prázdné lahve sprchového gelu, naneste na vlhkou pokožku, napěňte a důkladně opláchněte.
Aqua; Sodium Laureth Sulphate; Glycol Distearate, Laureth-4, Cocamidopropyl Betaine; Lauryl Glucoside; Cocamide DEA; Glycerin; Cannabis Sativa Seed Oil Glycereth-8 Esters; Ethylhexylglycerin (and) Phenoxyethanol; Sodium Chloride; Parfum; Colostrum; Xanthan Gum; Citric Acid.
Soubory cookies používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu.
Na těchto webových stránkách jsou používány cookies, které zabezpečují efektivní uživatelský zážitek a usnadňují prohlížení těchto stránek.
Více o cookiesNezbytná cookies zabezpečují základní funkce webové stránky jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránky nemohou správně fungovat bez těchto cookies.
Analytická cookies jsou využívány k zaznamenání návštěvnosti webových stránek, aby provozovatel mohl lépe porozumět chování návštěvníků.
Marketingová cookies sledují aktivitu uživatelů na webových stránkách. Účelem je zobrazit relevantní a zajímavou reklamu personalizovanou návštěvníkovi, a tím pádem efektivnější inzerci pro provozovatele a inzerenty třetích stran.



